Collection:
37/182/0
Urząd Gminy w Chodlu
Urząd Gminy w Chodlu
|
|
Archiwum Państwowe w Lublinie Oddział w Kraśniku | |
- brak danych - | 1973-1990 |
- brak danych - | 1973 - 1990 |
- brak danych - | tak |
administracja ogólna - akta gmin i gromad | polski |
spis zdawczo-odbiorczy | Yes | - brak danych - |
inwentarz książkowy | Yes | sporządzony przy pomocy ZoSIA |
Zakończył swoją działalność w dniu 30 kwietnia 1990 r. na podstawie trzech ustaw z dnia 8 marca 1990 roku: o zmianie Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, o samorządzie terytorialnym, o ordynacji wyborczej do rad gmin. (Dziennik Ustaw, Nr 16, poz. 94, 95, 96, 1990).
Siedziba Urzędu Gminy w Chodlu znajdowała się w Chodlu.
W skład gminy weszły 24 sołectwa: Adelina, Antonówka, Borów, Borów-Kolonia, Budzyń, Godów, Granice, Grądy, Chodel, Huta Borowska, Jeżów, Książ, Lipiny, Majdan Borowski, Osiny, Radlin, Ratoszyn Pierwszy, Ratoszyn Drugi, Siewalka, Stasin, Świdno, Trzciniec, Zastawki, Zosinek.
Urząd Gminy w Chodlu wykonywał zadania powierzone Naczelnikowi Gminy Chodel, który był organem wykonawczym i zarządzającym gminnej rady narodowej oraz organem administracji państwowej w gminie.
W skład Urzędu Gminy w latach 1973-1990 wchodziło: biuro, gminna służba rolna, Urząd Stanu Cywilnego.
Od 1983 roku w skład Urzędu wchodziły referaty, które przy znakowaniu spraw używały symboli: Referat Planowania i Finansów (PF), Rolnictwa , Leśnictwa, Geodezji i Gospodarki Gruntami (RG), Społeczno-Administracyjny, Spraw Obronnych, Organizacyjnych i Obsługi Prawnej (S.A), Gospodarki Komunalnej (GKM), Budownictwa (BN), Komunikacji (Km), Handlu i Usług (Hu), Opieki Społecznej (ZO) i Kultury (KL). Zespół zawiera akta:
konferencje i narady z pracownikami z lat 1973 -1989 (sygn. 1-5), statut organizacyjny z roku 1988 (sygn. 6), regulamin organizacyjny Urzędu z roku 1989 (sygn. 7), organizacja Urzędu oraz zarządzenia i postanowienia Naczelnika Gminy z lat 1973 -1984 (sygn. 8-10, 39-44), programy realizacyjne i okresowe plany pracy dotyczące stanowisk pracy z lat 1989 -1990 (sygn. 11-12), analizy i oceny skarg i wniosków z lat 1981-1989 (sygn. 13-14), pieczęcie urzędowe z roku 1989 (sygn. 15), kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1973-1990 (sygn.16-18, 45-47), polityka płacowa z roku 1989 (sygn. 19), dane statystyczne o pracownikach z lat 1988-1989 (sygn. 20 ), plany społeczno-gospodarcze z lat 1986-1987 (sygn. 21-23), sprawozdania i analizy realizacji planu społeczno-gospodarczego z lat 1985-1988 (sygn. 24-27), realizacja czynów społecznych, sprawozdawczość i statystyka z lat 1983-1988 (sygn. 28-31), budżety i ich wykonanie z lat 1973-1978, 1986-1990 (sygn. 32-38, 48-61).
Karta B:
Spis zdawczo odbiorczy 1/2013 zawiera sprawozdania własne z roku 1983-1990(sygn. 1), budżet, jego zmiana i jego realizacja za rok 1977 (sygn. 2), ewidencję gruntów za lata 1980-1988 (sygn. 3-42). - brak danych -
No. | Name | Units | Dates | Number of scans |
---|---|---|---|---|
Units without series | 61 | 0 | ||
1 | spis zdawczo - odbiorczy nr 8 z 2013 | 42 | 1976-1992 | 0 |
Units in the collection::
|
Number of units per page |
Amount of archival material
103
61
0
1.20
0.70
0.00
Amount of non-archival material
0
0.00
- brak danych -